Blog
Otkrijte korisne i zanimljive informacije o digitalnoj putovnici proizvoda te saznajte više o njenim prednostima i primjeni.
Blog: Novosti i savjeti
Istražite zanimljive i korisne informacije vezane za digitalnu putovnicu proizvoda
Digitalna putovnica proizvoda kao pokretač poslovnih inovacija Digitalna putovnica proizvoda (DPP) sve se češće promatra ne samo kao regulatorni zahtjev, nego kao temelj nove poslovne paradigme u kojoj podatci o proizvodu postaju strateški resurs.Dok Uredba o ekološkom dizajnu za održive…
Od europske do globalne interoperabilnosti: prema jedinstvenom okviru za Digitalne putovnice proizvoda Digitalna putovnica proizvoda (DPP) više nije samo europska inicijativa – ona postaje temelj za globalni sustav razmjene podataka o održivosti, kružnosti i sljedivosti proizvoda. Dok Europska unija putem…
Kako Digitalna putovnica proizvoda povezuje proizvođače, distributere i krajnje korisnike Digitalna putovnica proizvoda (DPP) mijenja način na koji poduzeća komuniciraju, dijele informacije i grade povjerenje kroz cijeli životni ciklus proizvoda. Dok je u početku DPP zamišljen kao regulatorni alat za…
Self-Checklist za pripremu Digitalne putovnice proizvoda – namještaj i interijer Digitalna putovnica proizvoda (DPP) donosi značajne promjene u načinu na koji proizvođači namještaja i interijera upravljaju podacima o svojim proizvodima. Od 2027. godine, svi proizvodi u ovom sektoru morat će…
Self-Checklist za pripremu Digitalne putovnice proizvoda – tekstilna industrija Digitalna putovnica proizvoda (DPP) uskoro postaje regulatorna obveza na tržištu Europske unije. Za tekstilnu industriju, koja je često pod povećalom kada je riječ o održivosti, transparentnosti i uvjetima proizvodnje, DPP nije…
Digitalna putovnica proizvoda za mala i srednja poduzeća – izazovi i prilike Digitalna putovnica proizvoda (DPP) sve se češće spominje u kontekstu velikih međunarodnih korporacija, složenih opskrbnih lanaca i globalnih brendova. No, činjenica je da će od 2027. godine obveza…
Prava i obveze poduzeća prema ESPR regulativi – što DPP zapravo znači? Uredba o ekološkom dizajnu za održive proizvode (ESPR, Regulation (EU) 2024/1781) stupila je na snagu 18. srpnja 2024. godine i donijela radikalno širi pristup u odnosu na prethodnu…
Kako izgleda DPP iz perspektive krajnjeg korisnika? Iako se o Digitalnim putovnicama proizvoda (DPP) najčešće govori u kontekstu tehničke provedbe, industrijske usklađenosti i digitalne interoperabilnosti, ne treba zaboraviti tko je njihov krajnji korisnik – potrošač. Uvođenjem DPP-a, Europska unija ne…
Koji sektori prvi uvode Digitalne putovnice proizvoda – i zašto? Kako se približava rok za obveznu primjenu Digitalnih putovnica proizvoda (DPP) u Europskoj uniji, sve je jasnije da neće svi sektori biti zahvaćeni istovremeno. Umjesto univerzalne primjene, Europska komisija odabrala…
Integracija DPP-a s postojećim ERP i PIM sustavima – što trebate znati? Uvođenje Digitalne putovnice proizvoda (DPP) donosi niz regulatornih, organizacijskih i tehničkih izazova. Jedan od ključnih aspekata uspješne implementacije je pitanje – kako povezati DPP rješenje sa softverima koje…